Dametøjsproducenten LauRie er det seneste medlem af kulturhovedstadens Business Club. Hos Aarhus 2017 er vi glade for at kunne varmt velkommen til vores nye samarbejdspartnere.
Også hos LauRie glæder man sig over samarbejdet:
”Vi har valgt at sponsorere Kulturhovedstad 2017, da vi ser begivenheden som en unik måde at brande Aarhus på, hvilket vi gerne vil støtte op omkring. Aarhus udvikler sig enormt positivt både som by og som kulturelt omdrejningspunkt, hvilket også bemærkes uden for landets grænser, og hvilket vi med stolthed fortæller om og viser frem for gæster fra ind- og udland,” siger Lena og Henrik Hansen, der er ejere af LauRie.
It’s got to feel right
Det skal føles rigtigt er mantraet hos dametøjsproducenten LauRie, som i mere end 30 år har designet tøj til kvinder i aldersgruppen 35 år plus. Meningsfyldte produkter og bæredygtighed er fundamentet i firmaet, hvor der tages maksimalt hensyn til miljø og arbejdsforhold i fremstillingsprocessen. Samtlige materialer udvælges med fokus på miljøet og forbrugerens velbefindende og som en af de eneste i Skandinavien er LauRie Oeko-tex certificeret, hvilket er en garanti over for forbrugeren, at der ikke er skadelige og forbudte kemikalier i tøjet, som kan forårsage allergi, kræft og andre sygdomme. LauRie sælges i mere end 1.200 detailbutikker og stormagasiner i over 20 lande.
Læs mere på www.laurie.dk